Tuesday, February 23, 2010

ඡායාරූප ප්‍රදර්ශණයක් දුටිමි


මම ඡායාරූප කරණය ගැන දන්නා ප්‍රමානය ඉතාම සීමිතය. නමුත් ඒ ගැන ඉතාම ප්‍රියතාවයක් දක්වන්නෙක් වෙමි. වසර ගණනාවක් තිස්සේ ඒ ගැන නොදන්නා නමුත් පසුගිය වකවානුවේ ඒ පිළිබද විශේෂ උනන්දුවක් දැක්වුයෙමි. ඡායාරූපකරණයේ තවත් එක් වෙනස් සීමාවක් වන්නේ මංගල ඡායාරූප කරණයයි. එවැනි පැවති මංගල ඡායාරූප ප්‍රදර්ශනයකයට පසුගියදා මම සහභාගී වුයෙමි. ප්‍රදර්ශණය පැවැත්වුයේ මහනුවර වුවද කොළඹ සිට නුවර යාමට තරම් ඒ ප්‍රදර්ශණය මට වැදගත් විය.

ඔහු නමින් රසාංග දිසානායක නම්විය. මංගල ඡායාරූප පිළිබද කල ගවේශණයකදී ඔහුගේ වෙබ් අඩවිය මගේ නෙත ගැටුනේ අහම්බෙනි. එකෙනෙහිම එම අඩවිය මුළුමනින්ම නැරඹුවෙමි. ඡායාරූප ප්‍රදර්ශණය පිළිබද තොරතුරු දැනගැනීමට මට ලැබුනේ එයට ගොඩවැදුනු නිසාමය. දුටු ඡායාරූප වලින් මා වශීවුයෙමි. ඇත්තටම රසාංග යනු මම දැනට ජීවිතයේ දුටු හොදම එලිමහන් ඡායාරූප ශිල්පියාය( Best Outdoor Photographer). එළිමහන් ඡායාරූප ගැනීමේදී ඔහු පෙන්වා ඇති දක්ෂතාවය ඉමහත්ය.

ඇත්තෙන්ම ඔහු ඡායාරූප ශීල්පියෙකු නොව කලාකරුවෙකි. ඔහුගේ ඡායාරූප තුලින් මා අළුත් කළාවක් අත්වින්දෙමි.

කොළඹ සිට මහනුවරට ගිය ගමනේ වෙහෙස ප්‍රදර්ශණය නරඹා නැතිකරගතිමි. ගතේ වෙහෙස නොව සිතේ වෙහෙසද නිවාගැනීමට ඒ ඡායරූ උපකාරිවෙයි.

මෙහි සදහන් සියළු ඡායාරූප ඔහුගේ වෙබ් අඩවියෙන් ලබාගත් ඒවා බව කරුණාවෙන් සළකන්න

No comments:

Post a Comment